Мета: «Формування в учнів готовності до професійного самовизначення та професійного саморозвитку особистості у контексті діяльнісного підходу на основі використання новітніх технологій»
Завдання на 2020-2021 навчальний рік:
1. Створення умов для оптимізації професійного самовизначення учнів, вибору професії та напряму подальшого навчання у відповідності з їх здібностями, психофізіологічними даними і потребами суспільства.
2. Формування установки на власну активність та самопізнання як основу професійного самовизначення та самоствердження.
3. Ознайомлення із світом професій, кон’юнктурою ринку праці, правилами вибору професії.
4. Розвиток функції самооцінювання учнів через порівняння уявлення про самого себе з уявленням про необхідний рівень розвитку професійно-важливих якостей у бажаній діяльності.
5. Сприяння досягненню балансу між професійними якостями, уподобаннями та індивідуальними особливостями учнів.
6. Створення і використання комп’ютерних діагностичних методик контролю й оцінки рівня професійної придатності учнів.
7. Розвиток інтересу до отримуваної професії в МНВК, формування в учнів позитивної мотивації до трудової діяльності через застосування активних методів навчання та виховання в профорієнтаційній роботі, використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій і засобів зв’язку (профорієнтаційній термінал, ресурси Інтернету).
8. Сприяння проектуванню підлітками своїх життєвих і професійних планів, ідеалів майбутньої професії та можливих моделей досягнення високої кваліфікації в ній.
9. Вироблення гнучкої системи взаємодії і соціального партнерства в організації системи профорієнтаційного розвитку і становлення
Комментариев нет:
Отправить комментарий